سه فرمانده در رژه...!!!
سیاسی وفرهنگی
دنیای عجیب وغریب سیاست
یک شنبه 19 تير 1390برچسب:, :: 1:45 ::  نويسنده : هادی

در عكس زير كدام مورد صحيح است؟



1) رژه از سمت راست جايگاه انجام ميشود

2) رژه از سمت چپ جايگاه انجام ميشود.

3) رژه از مستقيم و در دوردست انجام ميشود.

4) عينك نفر وسط يك شيشه دارد.

5) نفر سمت چپ در حال اقامه و اذان است.

6) سه نفر در حال سنگ قيچي كاغذ هستند.

7) سه نفر در حال " هركي تك بياره ... " هستند.

8 ) سن افراد از چپ به راست صعودي است.





نظرات شما عزیزان:

صدف
ساعت16:56---27 تير 1390
راستی این عکسه خیلی جالبه به نظرم که همه موارد صحیح میباشد این سوال باید تو تیزهوشان میومد اگه میومد که قبول نمیدم! چقد سخته
اون دختره که با اسم من بهت ایمیل زد بهش ایمیل بده ببین کیه...چی گفت؟


صدف
ساعت16:55---27 تير 1390
سیلام من چه میدونم!! لابد کسی با اسم من بهت ایمیل زده من کی بهت ایمیل زدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1؟

صدف
ساعت16:55---27 تير 1390
سیلام من چه میدونم!! لابد کسی با اسم من بهت ایمیل زده من کی بهت ایمیل زدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1؟

راضیه
ساعت13:41---23 تير 1390
سلام عزیزم یه مطلب گداشتم وقت کردی سربزن

شهزاده عاشق
ساعت20:35---20 تير 1390
همانطور که راضیه گفته کاش گزینه همه مواردم مینوشتی هادی جووون! خیلی خیلی وب و مطالب جالبی داری>دمت گرم

راضیه
ساعت11:24---19 تير 1390
سلام مرسی خبرم کردی همه آپاتوخوندم خیلی باحال بودن ازاین عکس بیشترخوشم اومد.بهتربودگذینه همه مواردم اضافه میشد.بعدش پست گلشیفته خوب بودانقدازاین دختره بدم میاد اه اه.آپ کردی بازم خبرم کن خوشحال میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش اومدین.نظریادتون نره...با تبادل لینک باهر وبی موافقم!!!
آخرین مطالب
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 12
بازدید ماه : 533
بازدید کل : 319575
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 244
تعداد آنلاین : 1